ehum

halloj!

idag har jag och saga varit i fäwlun och varit på studiebesök! Grymt bra skola verkar det vara och trevliga människor. Lagomt långa dagar med roliga lektioner (menar, alla deras eng lektioner kollar dom på film? inte lyx elr så...) och så har dom inga läxor. En slapp linje som gjord för mig!

Har pluggat i flera dagar känns det som. Är skoltrött som tusan, och trött på att vara med i kören och sluta senare än man normalt gör. Imorgon ska vi ha konsert och en viss glad person tycker att det blir bra att börja tidigare (vi har ju sovmorgon på fredagar annars) och sluta senare än vad vi egentligen gör på fredagar. Sen ska jag snabbt som attans hem och byta om och käka, sen dra till stallet. Inte komplicerat eller så.
Sömnproblem finns också med i mitt register just nu. När jag väl lägger mig och ska sova så somnar jag inte förän runt 4 timmar senare.. Är så trött på det nu, och idag i falun har jag bara gått runt och gäspande sett på när folk redigerar, fotar o.s.v. Kul.. :-(

Nej, nu ska jag sluta klaga och göra något av mitt liv, haha. Denna blogg ska inte förvandlas till nån klago-blogg, så det skippar vi. Klagningen får skrivas ner på papper och brännas upp, så som det ska vara.
Hörde precis min hund flåsa i hallen, dags för en promenad!


see you in better times.
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0