@ sunnanö

Godmorgon!
Vaknade av att en traktor raceade runt utanför fönstret, så då klev jag upp och väntade på att emma skulle vakna. Sen blev det frukost och nu sitter jag här medans emma duschar. Tog nån bild igår som kommer upp i nästa inlägg, har ingen kabel med mig till kameran just nu så då blir det bäst så.

Senare ska jag till stallet, ska rida ut med Evelina vid 5 och sen efter det ska jag nog hem och ha filmkväll eller försjunka mig i twilight böckerna hahah.. Men seriöst, ni som inte har läst dom har missat nåt, dom är då verkligen världens bästa böcker! Man blir helt inne i historien så det är fett värt att läsa dom, jag lovar :]

Nu ska jag checka fejjan och om en stund blir det hemfärd!
Pusstjao'
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0