bildbomb

massa bilder och en jädra massa text. Jisses va mycket det är som har hänt denna vecka!

Kan ju börja det hela med att säga att det första som händer när jag loggar in på msn är att nån snubbe säger att jag är lik paris hilton.. JO MAN TACKAR, det var ju jävligt kul för hon är typ den fulaste människan jag vet. Och jag får jämt höra att jag är lik henne o.s.v, jag menar, kom igen? Så jävla lik henne är jag inte. Folk säger till å med att jag är den piercade versionen av henne. Alltså åh, DÖ. </3

nu över till veckan som varit, har varit med Emma typ hela tiden och vi har varit med Cornelia och Linda. Vi har rökt vattenpipa, käkat på tsatziki, planerat in en misslyckad bowlingkväll och skrattat så magen värkt. Vi har börjat rida igång hästarna, fått klubbrummet full med fåglar och varit med om grymma kvarsittningar. Vi har varit med om hur mycket som helst dessa dagar, så nu får ni lite bilder! Kommer även upp lite bilder från OSLO då jag fortfarande inte har orkat ladda upp dom. Here u go ;

Oslo


jag var skitsnygg som vanligt och fick big mama ögon när jag satt å mös i världens vackraste tröja.


Lucky Luke var med!


Akers brygge (L)


StekarN. Sen efter några öl skulle han agera fotograf, och då blir det såhär..


skitFINT!!!!!11


Sen drog vi och stängde hard rock, och där knäpptes det också lite kort!


och jag typ, sov..... Jonna bredvid!


Biffen, så jävla stolt! bjuder på den hahah :D


Åh (L)




oj, bra skärpa här vettu..


alltså, det är bara jag som kan se det vackra i den här bilden.. Portello ur finglas (L)

Sen åkte vi hem och jag var med Emma, Cornelia och Linda! Vattenpipe time!


..fast först satt Emma och nörda the sims..


vi röker inte bara vattenpipa, vi är onyttiga också!


Cornelia in action med sitt aaaassnygga hår!!!!!


Linda!


Emma! Tha drog-face, som bara måste göras för att det liksom hör till, hahah..!




blåsa ut rök genom neeesan, Cornelia tyckte det var skitkul så jag fick lov att göra om det tills det blev en någorlunda bra bild där det syns hahah!


bästa vän!(L)


Cornelias chips som gick av bara någon sekund efter att bilden togs och orsakade en av kvällens skrattanfaller!


koooooooooool hahah B-)


sen skulle jag visa mina grillskills, men det skulle jag nog aldrig ha gjort...


oj hoppla..


försöka igen..


eh..

tillslut brann det hela kvällen och det kom iallafall inga myggor å det tackar vi gudarna för!


nej, min fot är inte 7 meter lång irl..


(:






min kamera började leva ett eget liv ett tag under kvällen


Cornelia aka Kissie!


fjowrtisawhrna_96 @putläpparna.mjao
jag ser ut som hej-kom-å-hjälp-mig!


å denna finfina*host* bilden får avsluta bildbomben!

alltså ja, jag är rätt seriös av mig.. Och jag är väl medveten om att jag inte passar på bild men äsch, vem bryr sig liksom?
nu ska jag till Tansen(L)
Ha det bäst, pusstjao'

/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0