nytt år, nya tag

daaamn, det här året har gått galet fort men det har varit galet bra! ett av dom bästa åren på länge, förutom alla gånger jag blev tvungen att ligga på sjukan såklart men sånt kommer man över!

nu är det alltså sista natten på det här året, och jag har konstaterat att jag kommer inviga det nya året med magkatarr, pannknack och mens! fin kombination det där<3 betyder det att mitt 2011 kommer bli ett rent helvete då eller, h3h3..? hope not :(

nu ska jag slagga, jisses i min lilla låda va trött, yr å ont jag har överallt! asnice fast ne, man kan ju låtsas. ha det bäst ppl's!

/ aPersson.

"There's a hole in my heart, you need to fill it baby"
Älskling, kom hem. Jag saknar Dig.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0