;O,o,O;O;O,O,oOo

okej, vare bara jag som inte kunde logga in på blogg.se igår eller..? Tycker det krånglar hela tiden, kanske dags att byta till en annan blogg snart? värt att lägga en funderare på!

igår åkte somsagt min fina, som tur är kommer han hem på torsdag igen och då ska jag pussa sönder honom dom tre dagar han blir kvar. Nästa gång jag får träffa honom blir nångång i januari, hur ska man orka stå ut med att vänta? suck :( men så länge allt är för hans bästa så är jag glad.<3
dagen har varit sjuukt seg, allt har gått i snigeltakt och jag lovar, nån jävel där ute jävlas med mig alltså! jag lovar att det är typ en trollkarl som följer efter mig och får klockorna att sluta slå och tiden att stå still...och att få bussarna att alltid komma sent! bara för att jag blir galen på sånt så är det nån som driver med mig, jag svär på att jag ska leta upp den personen! ;o hmpf...

nej, nu ska jag sova, imorgon ska jag sova ut och natten ska bidra till att jag sover som en gud. inte helt fel alltså! ha det bäst ppl's!


damn va snygg kvinnan är! jag blev förresten nyss utsedd till årets Kat von D på fejjan, eat that suckers ;)

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0