Peace&Love-11? JAtack!

Mhmmm, sitter och peppar upp mig inför p&l haha! aldrig för tidigt för det vet ni ;) nejmen det kommer bli feting nice med massor av godingar som kommer dit! ras cricket, kapten röd, petter osv...! fyhelvete va jag längtar! antar att det blir fetaste gänget man drar dit med och det är ju så det ska vara! festival, sköna människor och freakin' awesome väder! galet nice alltså!

den här dagen har jag hunnit med att handla, städa, vara med pontus, varit i falun, varit på kupolen, hängt en stund på rese (haha kul liv fosho!) och annat, det har varit en gaaalet lång dag! blev ju väckt av en viss pontus fendinge imorse typ halv 7 på morgonen? skitkul, jomen visst..! men aja, degade mig upp iallafall å det var nog en jävla tur det me tanke på allt jag har fått lov å göra idag. tjänade 300 spänn på att köpa ett spel åt perra också, rätt okey alltså haha ;D har även slagit in nästan alla julklappar nu och fixat med det, så det känns fina firren! klämde en kebab också för ingen orkade laga mat, jag klagar inte.. :) skulle lätt kunna leva på kebab, den som uppfann det borde fan få nobellpris! skojar inte, det är fan det bästa jag vet haha xd

nu blire att kirra biffen så att säga. har fler saker som måste göras så lika bra att röra på arslet och se glad ut! ha det bäst ppl's!




shit, äre jag som är nykär eller?! KAPTEN RÖD!♥

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0