dan före skolaredan

Idag, kära folk, är det söndag! Det betyder en pluggnings-ta-det-lugnt-dag! Så denna dag kommer spenderas på övervåningen med en hel hög böcker och en fet tv som kommer visa x-effect! Jag är en nörd och mtv sucker, så är det och kommer nog alltid vara. Men inte surar jag för det! Nehejdu, sura miner finns inte med i mitt register denna snöiga dag, idag är jag glad! Precis som det ska vara!

Var uppe tidigt imorse och släppte ut några hungriga hästar, jissesamalia vilken fart det var på havremopparna! Men jag förstår, en hel natt utan mat, det är ju otroligt.. Jag skulle nog också ha tagit sats och sprungit allt mina ben orkat ner till kylskåpet och proppa mig full. Hujedamig.

Nu ska jag borsta bissingarna och börja plocka fram diverse saker som hör till pluggandet! Bjussar på en bild också!



Ha det bäst, för det ska jag!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0