20:51 tisdag

är så sjukt jäkla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen typ, så det blir nog att börja dra sig mot sängen snart även fast klockan typ inte är mkt alls? tokigt!

nu på kvällskvisten har jag passat på att dansa, å jisses vilken jäkla shake i rumpan jag fick haha! helt galet, jag bah stod kvar där å typ yeeeah! hahah, om nån skulle sett mig skulle den nog fixa in mig på säter eller nåt, hahah ;p ne men, dansa är fan livet alltså, varför upptäckte jag inte det tidigare? Hm..
har faktiskt även färgat topparna rosa nu! det sjukaste måste nog vara att jag blev nöjd även fast det egentligen är hur fult som helst..? hahah, äh, man måste vara galen nångång! det är ju fan skitkul att göra nåt nytt otippat, crazyyfirre ju! :D
ne, nu blire säng, te och film. mys! ha det bäst ppl's!




/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0