i have white hair!

tüfft jao, känns rätt annorlunda men med flätorna på sidan och det galna spretet ser det fan coolt ut haha! nästa steg är att färga topparna rosa, fyhelvete va fult det kommer bli, men det är ju därför man gör sånt haha ;)
har ingen bild att klicka upp för min kamera är mystiskt borta och jag är för lat för att leta på'an. tokigt, men så kan de va :D

satt och tänkte igenom min vecka och ser att den är fanimej fullspäckad! ashärligt ju! men torsdag blir bäst, då blir det KAT VON D i hufvudstaden, asgryyyymt!!!! det kommer bli sååå jäkla underbart, fyhelvete va jag kommer skryta om det sen hahah! nejdå, men seriöst, hur sick äre inte?!?! :D:D:D:D:D:D:D:D


jag funderar på om jag ska fråga henne om hon vill gifta sig med mig medans jag ändå håller på? hm... ;)

pusstjao, lovar en bild on tha hair snarast!
/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Din lilla skitsak!!!!!!!!!!! jag vill oxå träffa henne ju.. :O å förresten är vi redan gifta.. men klagar väl inte om hon nödvändigtvis måste vara med! 0: :D <3

2010-11-30 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0