Mpr - text.

Har text i medieproduktionen nu och jag har precis skrivit klart min personbeskrivning. Ni kan ju gissa vem jag skrev om om jag säger att den sista meningen är Förr var han min lycka, nu är han mitt förflutna.
H3h3, killar alltså.. äh, men känns skönt att ha kunnat skrivit av sig lite i skolarbetet, min lärare kommer tycka att jag är konstig men det tycker hon redan ändå haha ;)
funderar på att även göra en rosa zebra medans jag ändå håller på å ska färga håret? Hm, haha.. kommer se ut som en julgran fast det är väl ioförsig jävligt passande just nu, eller? :D haha kult!
nu ska jag köpa nåt å käka, är hungrig som en gnu och jag vetifan när jag kmr hem. ha det bäst ppl's!
å förresten. HARDCORE!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0