segt

vaknade 15 min innan min buss skulle gå imorse så jag fick rådamp och hoppade upp ur sängen som värsta ninjan.. men jag hann med bussen iaf och jag typ, yeah jag är bäst hahah!
sitter och har engelska nu. ska ha redovisning på torsdag om usa, helt i min smak ;) ska fixa info om varför usa är känt och vad som gör det kändare osv. allt från kändismingel till sevärdheter helt enkelt :D hasnice!
nu ska jag  checka fejjan, sen slutar jag. då drar jag ner till stan och möter nisse en stund sen drar jag till borlänge å efter det blir det stallet! ikväll får vi se va som händer, är ju ledig imorrn så nåt roligt blire nog ;)
pussssssssss era busfirrar
/aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0