sjuk ...

jaha, nu slog det till minsann. jag har gått och sjukat ner mig, skitkul, jomen verkligen... Får se om jag åker till skolan imorgon, vill helst inte missa nåt men imorgon är det faktiskt en rättså ovärd dag. matte (jobbar hemma ändå), idrott (bada men jag har mens, så det sket sig ju!) och mediekunskap (?). Har redovisning på torsdag i både mediekunskap och engelska, ska även hålla ett tal inför klassen och lämna in massa skrivuppgifter. så en dag till hemma imorgon kanske inte skulle sitta helt fel ändå, eller? Äh, vi får se :)

Kanske borde berätta lite om vad som hände igår kväll, var med affe och vi drog till kupolen för att träffa oscar och effe, sen chillade vi på donken en stund. Pontus var också med så vi snackade väl lite och det slutade med att han sov hos mig så ja, ni kan ju gissa hur vi beslöt oss för att göra :) affe sov också kvar och vi vaknade imorse av att en snickare borrade så affe blev skiträdd, hon drömde tydligen att hon jagade monster? Hahaha, lät ju lite sött faktiskt :D och snickarna hade stängt in oss i mitt rum idag igen, vilka typer alltså.. ;P
men nu ska jag plugga och peppa lite med musik, är helt slut och typ orkar inte med nånting hahah.. men ni får hare bäst, för de ska jag :D



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0