helgen

oj, som ni nog märkt så har jag inte skrivit nåt alls under helgen för det har varit full fläkt hela tiden. Men nu ska jag berätta lite kort vad som hänt!

i fredags började det med skolan, vi skulle framkalla våra analoga bilder på fotot och mja, det gick rätt okey alltså. förutom att jag å pontus gjorde fel första gången så blev allt bra faktiskt. fast vissa bilder blev lite väl överdrivet mörka eller ljusa, men äsch, det k bryar man! sen åkte jag till stallet och red lektion, det gick asbra! vi red i serpentiner med liten galopp ur sista bågen i hörnet, min bebis var lika duktig som vanligt! fast galoppen var inte så mycket att hurra för, men det tränades mer på lördagen. Fick även se den nya ponnyn som kommit, en fjordmix vid namn Pilot! Sjukt fin var han (:
Efter stallet åkte jag till gustafs och käkade pizza med pontus och hans pappa, sen var det rätt chill hela kvällen. vi kollade på film och myste bara. (:

i lördags åkte jag hem rätt tidigt från gustafs för jag skulle till stallet, red även då och det gick hur bra som helst! övade ju som sagt på galoppfattningen för att billy är lite ofräsch i det högra varvet, så det blev rätt mycket träning på det. han stretade lite i början men började släppa efter och då gick det jättebra (:
efter stallet åkte jag hem och duschade å käkade, tänkte ha en lugn kväll men istället drog jag på fest senare för natta tyckte att jag skulle komma. så jag  mötte upp pontus och sen drog vi till festen där det var rätt dött i början, men sen började alla bli typ lulliga så då blev det roligare haha (: på tolvslaget skrek emelie att hon fyllde år så då blev det jävligt mycket grattis! sen drog jag och pontus hem till mig och sov, men kvällen var sjukt lyckad! fick med mig ett fint paraply också, asbra (y' haha :D
på söndagen blev det upp jävligt tidigt för vi skulle släppa ut hästarna i stallet, sen när alla var ute och box å käk var klart så åkte vi hem och sov igen. Sen ringde jennifer å berätta att hon var på väg så då var det bara att kliva upp och vänta på henne. fast en stund senare ringer hon och säger att hon har gått vilse så jag blev tvungen att cykla ut å leta efter henne xD hittade henne tillslut hahah, och då trampade vi hem till mig och så tatuerade jag henne. hon ville ha en stjärna i nacken så det fick hon (: hon blev asnöjd, och ryktet sprider sig snabbt tydligen för nu har typ 10 pers sagt att dom vill ha en gaddning haha! men det är bara kul så jag klagar inte (:
efter det åkte jag å dansade och pontus åkte till jax. dansen gick helt okej, kände mig som spaghetti eller nåt för min kropp hängde inte med alls hahah :p men äsch, dansade vidare iallafall och sen drog jag hem och chillade lite.



nu ska jag vara med linda en stund, var ett tag sen sist (: trevlans värre!
ha det bäst!

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0