filmmys nu!

så sant som det är sagt, sjunker ner i sängen nu och glor på film tills jag slocknar!

förresten, måste berätta om min guldklimp till ponny idag! har hört från flera håll att vi borde satsa på dressyren för att vi ser "väldigt trevliga" ut tillsammans ;) snodde charlottes ord där, men det måste nog vara den skönaste beskrivningen haha! iallafall, tänkte göra slag i saken och försöka ta mig ut på både hoppning och dressyr det här året! det är ju trots allt sista året jag får tävla med min bebis, sorgligt nog. han är verkligen den bästa och har gett mig så sjukt mycket under dessa år så det är galet! det var verkligen det underbaraste som kunde hänt, att just jag fick chansen att spendera en stor del av mitt liv med världens finaste lilla busponny! och fler år blir det! även fast vår tävlingstid snart är över så kommer jag alltid stå vid hans sida, jag ger inte iväg honom så lätt. älskar verkligen min pålle något enormt, tack min pärla för alla fina stunder jag fått med dig och alla fina stunder vi kommer få tillsammans! <3



ja, han är verkligen något speciellt, min lilla grabb!
men nu blir det film somsagt, så godnatt på er och ha det bäst!
pusshejs

/aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0