lever ja eller?

JA det gör jag.
har inte orkat blogga för jag vet aldrig va jag ska skriva h3h3.
menmen, kan berätta lite kort vad som har hänt dom senaste dagarna, har fått nå disneycrush så jag typ lever på att ladda hem disney filmer nuförtiden å bara blänga på dom och få tillbaka den lilla ungen i mig, gulligt haha.. min ben&jerry's oskuld har också blivit tagen, stina trodde att jag skämtade med henne när jag sa att jag aldrig hade ätit det :o så då åkte vi direkt och köpte det haha, men det vare värt för mmhmhmmhmhmhm. jag är fan galen som aldrig ätit det innan, för fyhelvete va mumsfillibabba det var! lolzwtfbbq
igår såg jag micke å molle för första gången också, har nog aldrig grinat så mycket till en film haha.. men den var sjukt sorglig iallafall, och ikväll ska jag se 2an om jag inte drar ut på nåt som folk vid 16 år borde dra ut på haha! men vi får se hur kvällen blir, först ska jag iallafall till min häst och även ta hand om wagner! busigt, men va mysigt :-) hästar alltså(L)
nu ska jag snacka om gymnasie DM, får se om man kanske ska vara med må tro?
söta_cheyor_94
pusshejs!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0