så va e på gång?

imorse var jag ninja, på riktigt. vaknade av att jag fick för mig att bussen skulle gå om 5 minuter så jag flög upp och började packa en väska med tandborste, tandkräm osv för att jag skulle fixa mig i skolan haha! men precis när jag ska till å traska till bussen så slänger jag en blick mot mobilen och inser att klockan inte ens hade blivit 7 hehe...
en annan sjuk sak är att jag har ställt om klockan i sömnen så den stod på 01:00??? haha, inte nog med att jag har smsat folk och stängt av alarmet, nu börjar jag dessutom ställa om den.. bara en tidsfråga innan jag börjar ringa folk också ;)

den här dagen har varit rättså bra faktiskt, men den började segt med en mattelektion på 1,5 timme.. och efter det så hade vi idrott. jag pluggade på till styrketränings provet jag har nästa vecka, så jag fick åka hem tidigare.
Träffade på kakan på stan en stund, sen åkte jag hem och nu chillar jag tills jag ska till stallet! härligt :)

förresten, i helgen börjar nog en produktion på en reggaelåt! allt från början - låtskrivning, inspelning, instrument osv.. galet kul! :D
men nu ska jag kolla på oc ;* ha det bäst alla!



/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0