sitter här och grinar för mig själv

kollar på hus som är till salu i Los Angeles, och faktiskt Miami Beach, - man blir ju inte lite sugen heller!!! Så fort jag har gått klart skolan och fått ordning på ekonomin så då jäklar tar jag mitt pick och pack och styr kosan mot USA! jajjemensan, tar farväl av byhålan och välkomnas i änglarnas stad istället! sweet !



vem tackar nej liksom???

men nu ska jag sova, hoppas att det inte blir nåt bus med alarmet så att jag sover bort hela dagen. men det vore ju nåt ändå, haha!
godnatt busisar!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Nä, det är ju bara elände i LA. Varje dag hör man nyheter om rån, mord, misshandel och annat skräp. Så den enda skillnaden mot Borlänge är vädret.

2011-01-20 @ 11:26:15
URL: http://sporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0