skön dag

sitter i skolan och chillar järnet, har slutat för typ en timme sen men jag måste få tag på min lärare men han har gömt sig tror jag haha.. hade matte som första lektion, fick beröm för att matteläraren tyckte att jag var duktig som räknade, och det måste vara första gången hon säger något positivt till mig haha! :p
sen hade vi idrott, hade muntligt förhör på styrketräning och det gick bra faktiskt :) sen gymmade jag och efter det slutade jag, så det var en rättså lugn skoldag :) sen ska jag hem, käka lite och dansa och efter det blir det stallet! härligt! :)
nu ska jag fortsätta leta efter min lärare, han svarar inte på sms och jag vågar inte ringa för jag tror inte att han har comviq kompis xd
ha det bäst!
/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så söt Amanda! :>

2011-01-28 @ 20:46:06
URL: http://bergluuuuund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0