uäh

hoppas nyårsfirandet blev finfint för er, min spenderades mest i sängen sovandes, gick upp nån minut innan tolvslaget och skålade med champagne, sen när allt rabalder var över så blev det åter att lägga sig och sova. Vaknade runt kvart i 2 nu på em å var rejält utvilad, rätt okey faktiskt. fast jag mår fortfarande som om jag lika gärna kunde varit på fest igår, har pannknack å magkatarren blir bara värre. ni som inte har magkatarr ska vara jävligt glada för't, det är fan nåt av det värsta som finns! blä :(

nu blire chill i soffan resten av dagen, ha det bäst ppl's!


skin skin som den sol du är
låt hela världen se ditt vackra leende
lys lys som den stjärna du är
du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
hur du rör mig, talar, sättet du ser mig
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig ,,

Jag älskar dig Pontus.<3

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0